News Flash:

A ramas de-a dreptul socat! Ce a descoperit un client in rodiile cumparate de la magazinul PROFI! Ati manca asa ceva? FOTO

9 Noiembrie 2016
1101 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6495 RON (+0.0015)
USD: 4.0769 RON (-0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
PROFI
• O tanara din Iasi care si-a facut cumparaturile dintr-un magazin PROFI, a avut o surpriza total neplacuta • Aceasta a ales din rafturile supermarketului mai multe rodii, pe care dorea sa le foloseasca la prepararea unor sucuri naturale • Ieseanca a avut un soc total cand a desfacut rodiile si a vazut ce se afla in interior
 
Surpriza de proportii pentru o clienta a retelei de magazine PROFI. Ca in orice zi obisnuita, o tanara din Iasi si-a facut cumparaturile intr-un market din zona Independentei si a pus in cosul de cumparaturi mai multe produse, printre care si mai multe rodii, foarte aratoase si voluminoase, pe care scria "Calitatea I". Dupa ce le-a cantarit si a platit cumparaturile la casa de marcat a magazinului din zona Independentei, ieseanca s-a dus acasa cu speranta ca va pregati un suc natural din rodiile cumparate. Entuziasmul i-a pierit imediat tinerei din Iasi, dupa ce a desfacut rodiile din magazinul PROFI. Aceasta a ramas socata cand a observat ca fructele erau extrem de putrezite in interior, iar in locul semintelor rosii propriu-zise, a gasit un mucegairespingator si urat mirositor. 

"Rodiile aratau foarte bine cand le-am cumparat si chiar erau cu eticheta «calitatea intai». Nu m-am gandit deloc ca ar fi probleme cu ele, mai ales ca sunt fructe care rezista foarte bine in timp. Inauntru nu era niciun sambure bun de mancat, era totul putrezit si moale, pur si simplu nu aveai ce sa faci cu ele", a povestit Madalina I., studenta din Iasi. Dupa aceasta neplacuta experienta, tanara este hotarata sa faca o sesizare catre Oficiul pentru Protectia Consumatorilor (OPC). Contactati telefonic pentru a oferi un punct de vedere in acest caz, reprezentantii lantului de magazine PROFI i-au directionat pe reporterii BUNA ZIUA IASI catre un call-center nefunctional.
 
Un alt client din Iasi umilit la magazin
 
Recent, un alt client din Iasi al magazinelor PROFI a fost pus intr-o situatie total neplacuta. Barbatul, client fidel al lantului de magazine, a mers intr-unul dintre magazinele din zona Pacurari, pentru a cumpara cateva produse alimentare. Odata ajuns la raionul cu produse din carne, a rugat vanzatoarea sa ii dea o bucata de "parizer taranesc de porc vrac", iar de aici o intreaga harababura. In raft, parizerul taranesc de porc vrac pe care barbatul l-a cerut avea taiat pretul de 18,90 de lei pe kilogram si adaugat un pret nou de 13,90 lei. Cand a primit bucata de parizer ambalata, ieseanul a realizat ca urmeaza sa plateasca pretul intreg al produsului, adica 18,90 lei pe kilogram, nu 13,90 lei cum ar fi fost normal. Ieseanul I. C. credea ca odata ce va vorbi cu seful de magazin problema se va rezolva, insa nu a fost deloc asa. Reactia angajatului l-a surprins pe barbat si nu i-a venit sa creada cum poate reactiona acesta. 

"Am fost la magazinul PROFI din Pacurari si am cumparat o bucata de parizer. La raft acesta avea pretul de 18,90 lei taiat si adaugat unul nou de 13,90 lei. Vanzatoarea mi-a ambalat parizerul si cand m-am uitat pe eticheta, mi-am dat seama ca are de fapt pretul intreg. Atunci, femeia mi-a spus ca nu are nicio vina si sa iau legatura cu seful de magazin. Am asteptat pana a venit acesta si i-am spus ce problema am. El a spus ca e o greseala de-a colegilor, ca au uitat sa schimbe pretul. Eu i-am spus ca nu e corect, iar atunci m-a rugat intr-un fel sa plec din magazin daca nu imi convine. L-am rugat sa imi spuna ce functie ocupa in magazin sau cum se numeste, dar nu mi-a dat niciun detaliu. Nu avea nici ecuson, nimic. Pe mine nu ma deranjeaza greseala lor, tuturor ni se intampla. Atitudinea pe care a avut-o acel angajat nu mi se pare deloc corecta. Dupa ce ca era greseala lor, tot mie mi-au spus sa plec din magazin daca nu imi convine", sustine I. C. 

Galerie Foto

Rodii_putrezite_Profi1
Rodii_putrezite_Profi1
Rodii_putrezite_Profi

clienta rodii calitatea i putrezite mucegai protectia consumatorilor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1858 (s) | 35 queries | Mysql time :0.036777 (s)