News Flash:

Am aflat secretul unui campion de fitness! A slăbit 15 kg şi s-a umplut de muşchi în doar 3 luni!

8 Ianuarie 2017
189 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6228 RON (-0.0075)
USD: 3.9370 RON (+0.0062)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
trup

Florin Damsa este un tânăr de 24 de ani, din Cluj, ce şi-a propus să ajungă la forma fizică pe care şi-a dorit-o. CANCAN.ro, site-ul nr 1 din România, vă prezintă pas cu pas fiecare etapă prin care a trecut şi cum a reuşit să slăbească 15 kilograme în doar trei luni.  
La 15 ani a intrat pentru prima dată în sala de fitness, deoarece era mai plinuţ şi voia să facă o schimbare:’’Am început acasă unde improvizam discuri pentru a putea lucra grupele musculare. După un timp m-am decis să merg la sală‘’. De atunci a făcut o adevărată pasiune pentru greutăţi şi a început să participe la concursuri:’’Am concurat pentru prima dată la vârsta de 17 ani în Spania, la concursul ‘’Campeonato de Aragon’’ pentru junior, unde am ocupat locul 3’’Cu trei luni înainte de Cupa Federaţiei Române de Culturism şi Fitness s-a hotărât să se pregătească pentru concurs şi a respectat un plan bine pus la punct. ‘’Totul a început cu trei  luni înainte de Cupa Federaţiei Române de Culturism şi Fitness. Procesul a fost unul destul de dur, pentru că am ţinut o dietă strictă şi am mers regulat la sală să mă antrenez’’, ne-a declarat în exclusivitate Florin Damsa.

 

Florin Damsa a reuşit în doar trei luni să se facă un pachet de muşchi.Florin Damsa a reuşit în doar trei luni să se facă un pachet de muşchi.

 

Primul antrenament începea la ora 6 dimineaţa cu 30-40 minute de cardio, mers pe bandă, pe stomacul gol, după care lua micul dejun. Al doilea antrenament începea la ora 18 şi făcea greutăţi plus încă 30- 40 minute cardio, mers pe bandă. 

’Cele mai importante exerciţii care nu lipseau erau : genuflexiuni cu bara olimpică pe ceafă unde am ajuns la o greutate de 200kg unde realizam trei-patru repetări , îndreptările româneşti cu bara olimpică, maxim 200kg, patru  repetări , împins cu bara de la piept plan orizontal, flexii cu bara pentru biceps, 50kg, câte şase-opt repetări, tracţiuni libere pentru dorsal, iar pentru triceps mă axam pe o mai mare variaţie, cum ar fi extensii cu sfoara la helcometru sau la paralele cu o ganteră după cap’’, ne-a mai povestit tânărul.

Dieta

1) 100g ovăz +10 albuşuri+ 2 gălbenuşuri

2) 300g pui la grătar+ 100g cartofi fierţi+  legume

3) 300g carne pui+ legume

4) 300g carne vită + 50g orez

5) 260g somon + salată

Cine este Florin Damsa?

Florin este instructor de Fitness acreditat de Federaţia Română de Culturism şi Fitness, dar mai are de asemenea şi un alt curs realizat la Barcelona, pe care l-a făcut în 2010.

*PALMARES*

IFBB BodyBuilding: 3 Aragon

Spania 2010 3 Aragon

Spania 2011 1 Aragon

Spania 2012 4 Trofeul Steel Man

2012 7 Tiger Classic Oradea

2014 2 Tiger Classic Cluj

2015 6 Grand Prix IFBB Dej - România

2015 1 Cupa Federatiei Romane de Culturism

2016 4 Grand PRIX România

2016 locul 2 la Tiger Classic Cluj Juniori Sursa:cancan,ro


dieta
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1959 (s) | 24 queries | Mysql time :0.049040 (s)