News Flash:

Ce trebuie să mănanci cand îți alăptezi bebelușul. Sfaturi de la nutriționiști

19 Februarie 2016
380 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7564 RON (+0.0026)
USD: 4.2005 RON (-0.0008)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
bebe
În perioada alăptării, o femeie trebuie să beneficieze de diversitate în alimentaţie. Cantitatea laptelui depinde foarte mult de ceea ce consumă ea. Nu şi calitatea.

Experţii spun că laptele matern este afectat doar în cazuri extreme de malnutriţie sau de consumul excesiv al unui anumit aliment. O mamă care alăptează produce în jur de 650 – 750 mililitri de lapte pe zi. Acest lucru necesită un consum suplimentar de energie pentru ea.

În perioada de alăptare la sân, mama îi oferă bebeluşului nutrienţii care vor susţine dezvoltarea şi sănătatea lui. O femeie are o mulţime de întrebări şi griji legate de alimentaţie în perioada aceasta. Ca de exemplu, dacă are sau nu nevoie de extra calorii? Unii specialişti străni spun că ar putea fi necesar să mânânce puţin mai mult, adică un plus de 4-500 de calorii pe zi pentru a-şi menţine energia.

Experţii vorbesc şi despre diversitate în alimentaţie. O mămică are la dispoziţiei o varietate de cereale şi seminţe, de fructe şi legume. Alimentaţia diversificată în timpul alăptării va schimba gustul laptelui matern. Bebeluşul va simţi astfel o varietate de gusturi ceea ce l-ar putea ajuta să accepte mai uşor mâncărurile solide în viitorul apropiat.

În dieta zilnică a unei femei care alăptează pot intra între 3 şi 5 porţii de legume, 2-4 porţii de fructe bogate in vitamina C si acid folic si vitamina A, paine, cereale, orez. Duciurile tebuie să fie cât mai puţine! 

sursa: realitatea.net
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1769 (s) | 35 queries | Mysql time :0.032829 (s)