News Flash:

Copil de un an intoxicat cu Rivotril

9 Iulie 2013
713 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7569 RON (+0.0427)
USD: 4.1883 RON (+0.0392)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
rivotril

Atenţie la medicamentele din casă lăsate la îndemâna copiilor. O femeie din Sireţel a solicitat ieri ajutorul medicilor de la Ambulanţă pentru a-l transporta la spital pe fiul său, care a înghiţit mai multe comprimate de Rivotril. Ea a fost cea care a găsit copilul de un an cu medicamentele în mână.

 Copilul începuse să se simt rău, iar când a ajuns în Compartimentul de Primiri Urgenţe era foarte agitat. Riscul la care era expus era unul extrem de mare. Costică Pânzaru, managerul Spitalului Municipal de Urgenţă, susţine că în acest caz se putea declanşa o hemoragie cerebrală, iar micuţul ar fi putut să intre în comă. La această oră starea acestuia este una stabilă. Copilul şi mama sa se află internaţi la Spitalul Municipal.  

Rivotril este un medicament ce poate fi folosit în tratarea crizelor de epilepsie.

Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1691 (s) | 24 queries | Mysql time :0.028978 (s)