News Flash:

Cursuri de formare finanțate de Comisia Europeana la Școala Gimnazială Lunca Pașcani

1 Aprilie 2016
842 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Scoala Lunca
În perioada 28 martie 6 aprilie, doi profesori de la Școala Gimnazială Lunca Pașcani  participă la cursul de formare cu tema ,,LE MATH - learning mathematics through new communication factors”/ ,,Învățarea matematicii prin noii factori de comunicare”, care se  desfășoară în Salonic, Grecia. Partenerii acestui proiect provin din universităţi, şcoli, asociaţii de matematică, fundaţii, şcoli de actorie, şcoli de artă şi întreprinderi. La curs sunt profesori din 6 țări: Portugalia, Letonia, Finlanda, Belgia, Cipru şi România.
Scopul cursului  de formare este dezvoltarea metodologiei de predare și învățare a matematicii prin utilizarea unor metode noi. 
Metodele sunt create astfel încât ele să poată fi folosite într-un curs de formare pentru profesorii care predau matematica elevilor cu vârste cuprinse între 8 și 18 ani. 
Activitățile propuse contribuie la educaţia şi pregătirea competențelor necesare secolului XXI – ținta proiectelor Erasmus, deoarece sporește creativitatea şi inovaţia printre tineri. De asemenea, contribuie la creșterea cu 15% a aptitudinilor de bază (matematică şi ştiinţe) pentru cei cu rezultate mai slabe și promovează cooperarea europeană în şcoli prin susținerea competențelor cheie pentru matematică.
"Cum se știe, mulţi copii, consideră din păcate matematica, ca fiind o disciplină şcolară dificilă şi plictisitoare. În locul studierii matematicii (sau al oricărui alt obiect), mulţi elevi preferă  să-şi petreacă majoritatea timpului liber urmărind programe TV, jucând jocuri electronice, primind şi trimiţând mesaje, poze, filme etc.
O metodă folosită pentru a direcţiona copiii înapoi spre „terenul de joacă”  al educaţiei constă în folosirea unor mijloace („arme”) similare celor folosite de „inamicii” lor, precum asimilarea matematicii printr-o modalitate non-tradiţională (joc, teatru sau prin competiţii asemănătoare arhicunoscutului X-Factor ).
Recunoaștem, matematica este o disciplină abstractă şi greu de asimilat. Aşadar, acest proiect îşi propune să-i înveţe pe profesorii noştri metode inovatoare, invitând elevii şi profesorii să aplice noile metode de comunicare pentru învăţarea matematicii, plăcute şi amuzante în acelaşi timp. Metodele ar putea fi folosite pentru orice materie intracuriculară, pentru toate vârstele.
Cele două metode sunt:
1. MATHeatre: Învăţarea şi predarea matematicii prin activităţi teatrale matematice
2. MATH-Factor: Învăţarea şi predarea matematicii prin activităţi de comunicare.
Avantajele utilizării acestor două metode sunt: dezvoltă imaginația și creativitatea elevilor, umplu  golurile de cunoștințe pe care aceștia nu le-au acumulat, îi ajuta să facă conexiunea dintre teorie și practică, elevii  reușesc să aprecieze valorile matematice, înțeleg faptul că matematica îi ajută în viață folosind adevărurile matematice; se știe că 1% din matematică este abstract și 99% reprezintă ceea ce folosim în viața cotidiană. Matematica îi ajută pe elevi să înțeleagă și celelalte discipline.
Sperăm că elevii noștri vor conștientiza că dincolo de efortul învățării vor descoperi informații atât de necesare vieții cotidiene", a precizat Buna seara, domnule Catalin
Va transmit din nou un material legat de formarea profesorilor nostri. Multumim mult de tot

Cursuri de formare finanțate de Comisia Europeana la Școala Gimnazială Lunca Pașcani
În perioada 28 martie 6 aprilie, doi profesori de la Școala Gimnazială Lunca Pașcani  participă la cursul de formare cu tema ,,LE MATH - learning mathematics through new communication factors”/ ,,Învățarea matematicii prin noii factori de comunicare”, care se  desfășoară în Salonic, Grecia. Partenerii acestui proiect provin din universităţi, şcoli, asociaţii de matematică, fundaţii, şcoli de actorie, şcoli de artă şi întreprinderi. La curs sunt profesori din 6 țări: Portugalia, Letonia, Finlanda, Belgia, Cipru şi România.
Scopul cursului  de formare este dezvoltarea metodologiei de predare și învățare a matematicii prin utilizarea unor metode noi. 
Metodele sunt create astfel încât ele să poată fi folosite într-un curs de formare pentru profesorii care predau matematica elevilor cu vârste cuprinse între 8 și 18 ani. 
Activitățile propuse contribuie la educaţia şi pregătirea competențelor necesare secolului XXI – ținta proiectelor Erasmus, deoarece sporește creativitatea şi inovaţia printre tineri. De asemenea, contribuie la creșterea cu 15% a aptitudinilor de bază (matematică şi ştiinţe) pentru cei cu rezultate mai slabe și promovează cooperarea europeană în şcoli prin susținerea competențelor cheie pentru matematică.
Cum se știe, mulţi copii, consideră din păcate matematica, ca fiind o disciplină şcolară dificilă şi plictisitoare. În locul studierii matematicii (sau al oricărui alt obiect), mulţi elevi preferă  să-şi petreacă majoritatea timpului liber urmărind programe TV, jucând jocuri electronice, primind şi trimiţând mesaje, poze, filme etc.
O metodă folosită pentru a direcţiona copiii înapoi spre „terenul de joacă”  al educaţiei constă în folosirea unor mijloace („arme”) similare celor folosite de „inamicii” lor, precum asimilarea matematicii printr-o modalitate non-tradiţională (joc, teatru sau prin competiţii asemănătoare arhicunoscutului X-Factor ).
Recunoaștem, matematica este o disciplină abstractă şi greu de asimilat. Aşadar, acest proiect îşi propune să-i înveţe pe profesorii noştri metode inovatoare, invitând elevii şi profesorii să aplice noile metode de comunicare pentru învăţarea matematicii, plăcute şi amuzante în acelaşi timp. Metodele ar putea fi folosite pentru orice materie intracuriculară, pentru toate vârstele.
Cele două metode sunt:
1. MATHeatre: Învăţarea şi predarea matematicii prin activităţi teatrale matematice
2. MATH-Factor: Învăţarea şi predarea matematicii prin activităţi de comunicare.
Avantajele utilizării acestor două metode sunt: dezvoltă imaginația și creativitatea elevilor, umplu  golurile de cunoștințe pe care aceștia nu le-au acumulat, îi ajuta să facă conexiunea dintre teorie și practică, elevii  reușesc să aprecieze valorile matematice, înțeleg faptul că matematica îi ajută în viață folosind adevărurile matematice; se știe că 1% din matematică este abstract și 99% reprezintă ceea ce folosim în viața cotidiană. Matematica îi ajută pe elevi să înțeleagă și celelalte discipline.
Sperăm că elevii noștri vor conștientiza că dincolo de efortul învățării vor descoperi informații atât de necesare vieții cotidiene", a precizat prof. Mariana Adavidoaiei.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1603 (s) | 24 queries | Mysql time :0.023315 (s)