News Flash:

Majoritatea magazinelor din Iasi au furat startul! REDUCERI INCREDIBILE la haine. Ce branduri practica solduri si cu cat vor fi "taiate" preturile

29 Decembrie 2016
297 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7627 RON (+0.0020)
USD: 4.2726 RON (+0.0073)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
reduceri
• Preturile hainelor din magazinele de brand au scazut considerabil • Iesenii au ajuns sa cumpere haine de firma la jumatate de pret • Chiar daca reducerile oficiale vor incepe abia in ianuarie, cumparatorii deja beneficiaza de preturi mici• Hainele din colectia de toamna se vand ca painea calda, pe cand cele de iarna sunt in asteptarea noilor reduceri.

Asa cum se intampla in fiecare an in preajma sarbatorilor, marile branduri ofera clientilor produse la preturi incredibil de mici. Chiar daca in mod normal lichidarea colectiilor de toamna-iarna se desfasoara in perioada 15 ianuarie- 15 martie, majoritatea produselor sunt vandute la reducere inca dinaintea Craciunului. Avand in vedere ca luna cadourilor coincide cu perioada de lichidare a stocurilor ramase din colectiile anterioare, iesenii pot cumpara cadouri de firma la preturi extrem de mici. În aceasta perioada, pentru a scapa de stocurile la colectiile de toamna si iarna, magazinele se afla într-o cursa de genul "Cine vinde mai mult?" si înregistreaza volume mult peste limita unei luni obisnuite. Însa nu doar brandurile din afara au afisat reduceri mari in aceasta luna. Chiar si magazinele vestimentare locale vand la jumatate de pret hainele de toamna.

Startul reducerilor de Craciun

Chiar daca reducerile oficiale in marile magazine incep de pe 15 ianuarie, startul a fost furat inca dinaintea Craciunului. Intrucat iesenii s-au inghesuit sa aleaga cadouri celor dragi, acestia au avut parte de promotii de pana la 60%. La Office Shoes de exemplu, o pereche de bocanci a scazut de la 299 pana la 199 lei, iar o pereche de pantofi de la 599 la 299 lei. La magazinele Polo reducerea este una de pana la 50%, astfel o bluza de 299 de lei este vanduta acum cu 239 lei. Chiar si Deichman a redus pretul la incaltamintea de iarna la jumatate, o pereche de cizme care costau 360 lei acum sunt vandute la numai 180 lei. In magazinele Bigotti reducerile nu depasesc 40%, o camasa care costa 289 lei, acum se vinde cu pretul de 245 lei. In urma acestor reduceri, iesenii au asaltat deja marile magazine, in cautarea celor mai bune oferte. Urmatoarea reducere, care se preconizeaza  a fi una si mai mare, cu siguranta ca va crea cozi infernale la casele magazinelor. Pe langa reducerile din magazine, iesenii pot beneficia si de reducerile online practicate de aceste mari branduri. Daca in magazine mai este adaugat si pretul de inchiriere a spatiului, la magazinele online preturile sunt si mai mici, iar reducerile sunt mai mari.

Politica din spatele reducerilor

Desi la prima vedere aceste reduceri par a fi o pierdere colosala pentru marii producatori, adevarul nu este chiar asa, intrucat la pretul fiecarui accesoriu vestimentar, pe langa pretul de productie si alte taxe este asigurat si unul de recuperare a cheltuielilor de producere, in cazul in care produsul va ramane nevandut. Astfel, atunci cand apar noile colectii, acestea au preturi imense, insa treptat, dupa ce o mare parte din produse sunt vandute la cele mai mari preturi, ramanand deja cu o singura marime, managerii marilor firme reduc pretul acestora la cel initial, in asa fel incat produsul sa poata fi lichidat din stoc fara pierderi. In perioadele in care sunt preconizate reduceri, cele mai bune articole vestimentare sunt inlocuite cu alte haine ramase in stoc din colectii vechi, care nu s-au vandut pana atunci. Cuprinsi de febra reducerilor, oamenii incep sa cumpere produsele, uitandu-se mai mult la reducere decat la pretul initial si final al acestuia. Daca am analiza putin produsul, am putea sa ne dam seama ca pretul initial este unul ireal pentru haina respectiva.

Sunt inregistrate cele mai mari vanzari

Perioada reducerilor nu este nicidecum in defavoarea marilor producatori. In aceste luni de reducere, vanzarile cresc cu pana la 50%, ceea ce permite scaderea acestor preturi, intrucat venitul creste considerabil. Daca in celelalte luni oamenii ajung sa cumpere cel mult doua produse lunar, in perioada reducerilor majoritatea iesenilor practica schimbarea intregii garderobe de sezon. Fara sa-si dea seama, multi dintre ei cred ca au facut o alegere buna, dar nu realizeaza ca, de fapt, ceea ce au cumparat sunt haine pe care le vor folosi abia toamna viitoare, cand deja in trend va fi o alta colectie scoasa pe piata de aceste magazine. 

reducere office shoes polo deichman bigotti
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1896 (s) | 35 queries | Mysql time :0.045303 (s)