News Flash:

Promotii false in magazinele LIDL! Daca ai cumparat aceste produse, ai fost pacalit! Comisarii de la OPC au descoperit totul

30 Ianuarie 2017
817 Vizualizari | 0 Comentarii
lidl

• Lantul de magazine Lidl a incasat amenda dupa amenda de la organele competente, pentru mai multe nereguli • Promotii false, produse pentru care clientii au platit mai mult decat era nevoie si detalii netraduse in limba romana, cam asta au gasit comisarii printre rafturi •

În anul 2016, comisarii de la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi au aplicat operatorului economic Lidl Discount un numar de 14 sanctiuni contraventionale în valoare totala de 35.000 de lei. Comisarii au descoperit mai multe abateri. Astfel, au gasit produse alimentare care se comercializeaza preambalat, fara a se preciza gramajul.

De asemenea, in urma controalelor s-au gasit la comercializare produse fara a fi indicat pretul si plante la ghiveci care nu aveau mentionat pe eticheta instructiuni complete de intretinere. Comisarii au sanctionat lantul de magazine si pentru unele produse descoperite fara traducere in limba romana a elementelor de identificare-caracterizare. O situatie grava a fost descoperita intr-unul dintre magazinele Lidl din Iasi unde comisarii au gasit la comercializare peste cu paraziti. 

Anul trecut, in aceste magazine au fost gasite si produse ambalate in plasa (cartofi) cu masa neta declarata pe eticheta mai mica decat cea rezultata prin cantarire. Tot in urma unor controale demarate anul trecut, s-au gasit spre comercializare produse alimentare pentru care pretul incasat la casa era mai mare decat cel inscriptionat la raft. Magazinul Lidl a fost gasit practicand comert incorect. Operatorul comercializa produse cu mentiunea "super oferta", 5+1, 3+1, fara a exista la comercializare un produs etalon pentru ca un potential client sa poata vedea reprezentarea beneficiului.

Clienti tratati ca niste infractori

In ultima perioada, scandalurile s-au tinut scai de acest lant de magazine. Recent, la magazinul Lidl din Nicolina clientii au fost tratati ca niste infractori. Va reamintim ca totul a plecat de la o clienta nemultumita de curatenia din magazin. Chiar daca initial clienta a purtat o discutie linistita cu unul dintre angajatii supermarketului, spiritele s-au aprins in momentul in care clienta a vrut sa faca o reclamatie

"O doamna i-a spus unuia dintre angajatii din LIDL ca este foarte multa mizerie in magazin. Totul s-a intamplat in jurul orei 19:00. Printre rafturi era foarte multa mizerie si apa, de pe talpile clientilor. Angajata Lidl a spus ca a sters de mai multe ori pe jos, dar sincer nu se vedea asta", a spus unul dintre martori. Din spusele celor prezenti, se pare ca angajatii aflati la casele de marcat se amuzau copios, in timp ce femeia nemultumita completa reclamatia. 

"Doamna a cerut o hartie si un pix sa scrie ce nu-i convine. Intre timp, casierele se amuzau copios. La un moment dat, doamna respectiva a scos telefonul mobil si a vrut sa faca poze pe jos. Spunea ca vrea sa mearga la OPC. Atunci, o casiera a spus ca nu are voie sa faca poze in magazin, a chemat o alta colega, iar colega respectiva a cerut ajutorul paznicului. Ziceai ca este vorba de cine stie ce infractori", a completat martorul.


sanctiuni lidl oferta reclamatie mizerie opc
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1561 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022887 (s)