News Flash:

STUDIU: Circa 91% dintre romani aleg o anumită benzinărie în funcție de serviciile suplimentare gratuite

23 Octombrie 2016
650 Vizualizari | 0 Comentarii
benzinarie

91% dintre români aleg, în principal, o anumită benzinărie în funcție de serviciile suplimentare gratuite, precum umflarea cauciucurilor sau spălarea parbrizului, arată un studiu realizat de compania austriacă specializată în domeniul relațiilor cu clienții 4Service Group.
Studiul a fost efectuat în luna mai de compania 4Service Group, pe un eșantion de 249 de șoferi din România.

În schimb, doar 26% dintre șoferii români aleg benzinăria în funcție de distanță și doar 23% au indicat promoțiile ca factor diferențiator. Spre deosebire de polonezi, doar 5% dintre șoferii români opresc la o benzinărie doar pentru că există acolo și o cafenea sau un magazin alimentar.

“În ceea ce privește calitatea serviciilor, românii apreciază cel mai mult atitudinea activă și interesul pentru client. Peste 76% dintre respondenți au indicat aceste calități ale angajaților, urmate de politețe și bunăvoință. În schimb, șoferii bulgari sau cei polonezi pun politețea pe primul loc, iar cei turci acordă cel mai mult atenție competenței și rapidității angajaților de la benzinării”, se mai arată în studiu.

Legat de cele mai mari probleme din benzinării, circa 85% dintre șoferii români se plâng că stațiile de alimentare cu carburanți au wc-uri murdare, iar în multe cazuri acestea lipsesc cu desăvârșire.

Potrivit studiului, 40% dintre șoferii români sunt deranjați de deservirea lentă din benzinării, iar o treime acuză slaba calitate a carburantului.

Circa 5% dintre șoferii întrebați de 4Service Group spun că li s-a părut că au alimentat cu mai puțin carburant decât apărea pe bonul fiscal.

Doar 3% dintre conducătorii auto din România nu au întâmpinat nicio problemă în timpul unei opriri la benzinărie. Procentul este asemănător în Turcia și Bulgaria.

Pe de altă parte, o treime dintre șoferii polonezi sunt pe deplin mulțumiți de serviciile din benzinăriile lor.

În ceea ce privește modul în care șoferii și-ar dori să arate benzinăria ideală, românii au preferințe selecte. Astfel, 96% dintre cei care au participat la studiul din România spun că benzinăria ideală ar trebui să ofere acces Wi-Fi gratuit.

Circa 91% dintre ei vor și servicii adiționale, precum verificarea presiunii cauciucurilor sau spălarea parbrizului. Totodată, 81% dintre șoferi sunt de părere că din benzinăria perfectă nu ar trebui să lipsească nici cafeneaua sau o gamă variate de produse (77% dintre respondenți).

O cafea bună sau mâncarea gustoasă se află printre preferințele a 70% dintre conducătorii auto chestionați, iar promoțiile sunt prioritare pentru 55% dintre ei.

4Service Group este o compania austriacă cu peste 15 ani de experiență în domeniul relațiilor cu clienții.

sursa: profit.ro 

Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1711 (s) | 35 queries | Mysql time :0.032786 (s)