News Flash:

Vacanțe de milioane de euro. Romanii au întrecut așteptările agențiilor de turism

24 Martie 2014
644 Vizualizari | 0 Comentarii
tara

Vânzări de milioane de euro. Așa poate fi caracterizată, pe scurt, ultima ediție a Târgului de Turism (13 – 16 martie) din acest an. Agențiile și-au prezentant ofertele, iar publicul vizitator s-a comportat peste așteptări.

Ca și în anii trecuți, Grecia, Turcia și Bulgaria au fost cele mai vândute destinații, în multe cazuri fiind cumpărate chiar la jumătate din prețul inițial. ”Am vândut pachete de vacanță în valoare de aproximativ 1,23 milioane de euro”, spun reprezentanții Christian Tour.

Și nu sunt singurii care au ajuns la o asemenea performanță. TUI TravelCenter, Eximtur, Perfect Tour, Marshal Turism, recunoscute drept cele mai mari agenții din România,  au avut, la rândul lor, vânzări spectaculoase alături de agențiile mai mici, multe dintre ele nișate.

În total, au fost 280 de companii din 24 de ţări, care au expus pe 16.000 de metri pătraţi. Și, în afară de destinațiile de acum celebre (Grecia, Turcia sau Bulgaria) românii au cumpărat vacanțe în România, dar și în locuri foarte îndepărtate.

Pentru croaziere, turiștii românii au preferat Mediterana Centrală şi de Vest, Mediterana de Est, Fiordurile norvegiene, Scandinavia şi Tările Baltice, Caraibe sau America de Sud. ,,Preţul mediu al unei croaziere cumpărate de români este de 1.400 euro pentru o familie cu 2 persoane, cu taxe incluse, fără costurile cu deplasarea la îmbarcare, tips şi alţi bani de buzunar. De altfel, piaţa românească de croaziere este în creştere, în 2013 înregistrându-se o valoare de circa 10 - 12 milioane de euro”, a spus Ioan Basea, director general Croaziere.net, citat de Agerpres. Potrivit acestuia, anul trecut, au urcat la bordul navelor de croazieră circa 9.000 de români care şi-au cumpărat vacanţa printr-o agenţie de voiaj autohtonă, scrie capital.ro.

De asemenea, staţiunea Mamaia a fost promovată în stilul carnavalurilor braziliene, primarul Constanţei, Radu Mazăre, fiind ”regele carnavalului” în show-ul de prezentare. Potrivit reprezentanților agențiilor de turism, 80% dintre turiştii din staţiunile autohtone sunt români şi numai 20% străini.

De altfel, agențiile au mizat ăe vânzări spectaculoase încă din prima zi a târgului. Cosmin Marinof, directorul vânzări TUI TravelCenter prin Eurolines, estima atunci vânzări de aproximativ jumătate de million de euro, în creștere cu 40% față de ediția de primăvară din 2013.

Un studiu Mercury Research, publicat în perioada Târgului, arăta că 22% dintre românii cu vârsta de peste 18 ani nu au fost în vacanţă în 2013, iar estimările pentru acest an sunt de creştere a acestui fenomen.

Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1794 (s) | 35 queries | Mysql time :0.039920 (s)