News Flash:

Vocea Rusiei îl critică pe Ponta că a folost tehnici învechite de manipulare: „Timp de aproape doi ani, canalele RTV şi Antena 3 au făcut o propagandă contraproductivă în favoarea PSD. Atat i-a dus capul”

2 Decembrie 2014
434 Vizualizari | 1 Comentarii
ponta 1
Un articol de opinie publicat pe site-ul Vocea Rusiei susţine că cea mai mare vulnerabilitate a PSD este în acest moment „imaginea”. Potrivit autorului Valentin Vasilescu, partidul a rămas după pierderea alegerilor un „imens sac de box politic”.

Articolul subliniază faptul că în turul doi nu a fost o confruntare între Ponta, care trebuia să câştige alegerile, şi Iohannis, ci o bătălie între compartimentele de propagandă ale celor două partide, „PSD nefiind nici până azi capabil să sintetizeze antidotul la propaganda anti-Ponta şi să-l ambaleze mediatic”.

Vocea Rusiei notează că şi partidele din spatele din spatele lui Iohannis, PNL şi PDL, sunt măcinate de aceleaşi „metehne” ca şi PSD. „Prin urmare PSD nu a fost înfrînt de vreun partid nou, curat, ieşit din spuma mării, ci de procedee abil utilizate de adversarii săi care au ţintit exact în punctele sale nevralgice. Procedee pe care structura de imagine a PSD nu a fost şi nici acum nu este pregătită să le contracareze. De aceea, în loc să se distreze în Emirate, Ponta ar fi trebuit imediat să analizeze la cald, cu mare atenţie, filmul a tot ce i s-a întîmplat în alegeri”, scrie autorul.

Acesta adaugă că la capitolul propagandă PSD a fost făcut „KO”. „A fost nevoie de 10 zile de contra-campanie profesionistă în turul doi, concentrată pe efectul mijloacelor moderne de comunicare din spaţiul virtual, adică fix în domeniul imagine (propagandă), ca mecanismul electoral al PSD să fie decredibilizat şi să ajungă să meargă în gol, ca o flaşnetă”.

Potrivit Vocea Rusiei, PSD avea la îndemână mijloacele pentru a contracara această „propagandă”. Este vorba de canalele de televiziune RTV şi Antena 3. „Numai că timp de aproape doi ani, canalele RTV şi Antena 3, au făcut o propagandă contraproductivă în favoarea PSD, zi de zi. Pentru că atât i-a dus capul pe directorii posturilor şi pe responsabilii cu propaganda de la PSD (în principal pe Sebastian Ghiţă şi pe Mihai Gâdea ), cantitatea fiind cea care a primat, în detrimentul calităţii”, transmite publicaţia, văzută la rândul său ca un organ de propagandă al guvernului rus.

Autorul le dă lecţii celor de la televiunile prietene ale PSD: „Politica fiind o activitate practică, fiecare prestaţie la TV nu trebuie să se confunde cu frecvenţa pe sticlă şi foamea de popularitate a <<comunicatorilor>> din partid, ci trebuie să lanseze un mesaj politic lucrat ştiinţific”. Sursa: Gandul.info

Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

moooe putin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  | #177
Sa-mi sooga poola vocea rusiei bpin toti rusnacii care ne-au furat tezaurul si si-au battut joc de romani in timpul razboiului si dupa aceea ..sa-i foot i gura cu tot cu neamul lor de alcoolisti oligofreni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1874 (s) | 35 queries | Mysql time :0.044022 (s)