News Flash:

Zara, Bershka, Stradivarius. Inditex trece cu totul pe online, cu preţuri ca în magazin. Ce oferă în plus

8 Iunie 2014
1069 Vizualizari | 0 Comentarii
zara fashion
Grupul de fashion spaniol Inditex, lider pe piaţa locală de profil, şi-a adus toate brandurile de fashion în mediul virtual. Ce aduc în plus faţă de magazinele fizice.  Retailerul de fashion Inditex aduce în spaţiul virtual românesc al cinci-lea brand din portofoliu: Bershka. Aceasta după ce gigantul spaniol a inaugurat pe rând Pull&Bear, la finele anului trecut, Massimo Dutti în februarie, Zara din 1 aprilie, Stradivarius, la jumătatea lunii mai. De asemenea, este o chestiune de timp până când veţi putea cumpăra online şi articole Oysho, brandul de lenjerie al Inditex, prezent şi pe plan local cu două magazine. Oferta şi preţurile în lei ale articolelor Oysho se pot consultă pe site-ul oficial al retailerului, unde apare şi mesajul "cumpără acum". Momentam pe pagina dedicată consumatorilor din România, se poate face doar o listă de dorinţe.  

De asemenea, Inditex nu are în momentul de faţă corespondenţă în mediul virtual pentru Zara Home. 

Ce aduc în plus magazinele Inditex online

Indiferent sub ce brand operează, platforma online a Inditex este gândită ca o oglindă a magazinele fizice: produsele şi preţurile sunt aceleaşi. Diferă, în mod evident, elementele specifice mediului virtual precum posibilitatea de livrare la domiciliu, care nu este obligatorie, existând şi varianta ridicării produselor din magazine. De asemenea, fiind recent deschis, până pe 10 iunie, clienţii pot cumpăra online de la Bershka, având transportul gratuit.

În aceste condiţii, motivul pentru care Inditex a intrat pe online, atât în România, cât şi în multe alte ţări în care operează, constă în necesitatea de a fi într-un mediu cu ascensiune rapidă. Asta, chiar dacă pentru moment, clientul Inditex continuă să meargă cu precădere în magazine. "Considerăm faptul că business-ul nostru online este complet integrat în modelul de afacere pe care îl adoptăm pentru magazinele noastre fizice, nu separam vânzările realizate în offline de cele online. Pentru noi, ambele tipuri de magazine reprezintă aceeaşi experienţă de shopping Inditex. Atunci când discutăm despre online, spunem întotdeauna că este un mediu relevant pentru noi din două perspective: una are legătură cu nivelul vânzărilor din mediul virtual (la nivel general n.red), iar cea de a doua are legătură cu numărul de persoane care ne vizitează site-urile. O parte dintre ei cumpără online, dar majoritatea continuă să ne viziteze magazinele", au declarat pentru ECONOMICA.NET oficialii Inditex. Aceştia nu au menţionat însă momentul exact în care se va putea cumpăra online şi de la Oysho.

Afacerile Inditex în România

Zara România a raportat anul tercut afaceri în valoare de 377.3 milioane de lei, faţă de 332 milioane de lei în 2012, şi un profit net de 54,2 milioane de lei. De asemenea, cifra de afaceri a Bershka Carpaţi SRL, firma care operează magazinele Bershka, se cifrează la 129,6 milioane de lei, Pull&Bear a raportat afaceri de  97,2 milioane de lei, iar Massimo Dutti presupune un business de 72.9 milioane de lei anul trecut. Magazinele Stradivarius au înregistrat, anul trecut, vânzări de  2.4 milioane de lei, iar Oysho 17,4 milioane de lei. Zara Home a raportat afaceri de 16 milioane de lei.

Inditex operează la nivel global peste 6.340 de magazine sub 8 branduri diferite. În 2013, compania a raportat vânzări de 16,7 miliarde de euro.

Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Pascani.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1559 (s) | 24 queries | Mysql time :0.020601 (s)